KUNDESERVICE

SPØRSMÅL OG SVAR

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt noe i en taxi?

I hovedsak blir eiendeler som er gjenglemt i våre biler levert til politiets hittegodskontor.
Noe blir oppbevart på sentralen i en periode.

Ta kontakt med sentralen hvis du tror du har glemt noe i taxien. Husk at kvittering for turen vil hjelpe oss med å finne ut hvilken bil du har kjørt med.

  • Hvilke betalingsmiddel kan jeg bruke?
    Våre biler godtar kontantbetaling, samt alle store kredittkort.
    Vi kan dessverre ikke ta imot debetkort, som f.eks. Visa Electron, da våre systemer ikke er online mot BBS.
  • Er det mulig å bestille en bil hvor jeg kan sitte i min egen rullestol?
    Ja, det er mulig.
  • Hva gjør jeg hvis jeg har glemt å be om kvittering?
    Ta kontakt sentralbord på tlf. 03536
  • En taxisjåfør oppførte seg dårlig, hva gjør jeg?
    Hvis du opplever ubehag fra en av våre sjåfører som for eksempel røyking i bil, eller dårlig oppførsel, så kontakter du daglig leder Truls Fjeldstad på telefon: 407 03536 eller e-post: tf@grenlandtaxi.no . Kvittering fra turen vil hjelpe oss å identifisere bil og sjåfør. Løyvenummeret som står på taklampa vil også være nok.

HVORDAN BESTILLE?

Et enkelt nummer 03536, men har du problemer med å bruke et 5 sifret nr. f.eks når du ringer fra andre land, ring + 47 22 38 69 03 og du kommer til akkurat den samme hyggelige sentralbord-betjeningen som vil ta imot din bestilling .

Du kan også forhåndsbestille drosje for å hente deg hvor og når du vil enten det er hjemme eller på flyplassen.

Vi kjører deg dit du vil, når du vil!

Husk at du også kan forhåndsbestille taxi med appen TaxiFix

VÅRE PRISER

Vi er pålagt av samferdselsmyndighetene å kjøre etter Konkurransetilsynets maksimalprisforskrift. Vårt taksameter er programmert med de prisene og prisen blir fastsatt etter eventuell tilkjøring, lengde på kjøreturen, ventetid og når på døgnet turen går.